sobota, 7 kwietnia 2018

wiosenna pielęgnacja z kosmetykami Naturalis.

Wiosenną pielęgnację mojej skóry zaczynam z kosmetykami Naturalis. Potrzebowałam czegoś nowego w mojej kosmetyczce, gdyż cały czas szukam produktów, które będą dla mojej skóry jak najbardziej przyjazne i wartościowe. Staram się rozsądnie podchodzić do nowości i nie wybieram przypadkowych produktów. Pielęgnacja naszej skóry powinna zmieniać się co jakiś czas, wobec tego pora postawić na lekkie, naturalne kosmetyki.

Krem ze śluzem ślimaka - jest to zupełna nowość w mojej pielęgnacji. Nigdy wcześnie nie miałam do czynienia z takim kosmetykiem, więc nie mam porównania z innymi produktami o takim składzie. Stosuję go na noc. Dobrze nawilża i regeneruje. Skóra jest napięta, ale nie ściągnięta. Myślę, że polubimy się na dłużej.


Ultranawilżający krem wzmacniający naczynka - moja skóra jest bardzo wrażliwa i delikatna. Stawiam zawsze na produkty nawilżające, bo po wielu latach prób i testów wiem, że takie kosmetyki bardzo mi służą. Krem sprawdza się bardzo dobrze, idealnie współgra z moim podkładem. Czasami na mojej twarzy występuje lekki rumień, ale ten krem całkiem nieźle sobie z nim radzi.


Wiesiołkowy tonik do twarzy - bezalkoholowy tonik, który doskonale oczyszcza i nawilża skórę twarzy. Nie przesusza skóry i jest delikatny w zapachu. Olej awokado zawarty w toniku sprawdza się idealnie i dzięki temu moja skóra stała się bardziej miękka i przyjemniejsza w dotyku.


Balsam do ciała - przypadł mi do gustu ze względu na to, że szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Jego zapach jest bardzo subtelny i świeży. Dzięki temu jeśli od rana balsamuje ciało, to nie miesza się z zapachem perfum.


Rozgrzewający olejek do kąpieli - bardzo lubię nuty zapachowe cynamonu i pomarańczy w olejkach i żelach. Po ciężkim dniu wprawiają mnie w nastrój relaksu i odprężenia. Skóra przez długi czas jest nawilżona i otulona przyjemnym zapachem.


Krem łagodzący do rąk - od kremów do rąk jestem uzależniona. Nawilżam je po każdym myciu rąk. Ważne jest dla mnie to, aby krem się szybko wchłaniał, nawilżał i nie zostawiał tłustemu filmu na skórze. Ten sprawdza się bardzo dobrze i spełnia moje oczekiwania.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością i działaniem tych produktów. Moja skóra jest bardzo wdzięczna tym kosmetykom, gdyż zrobiły wiele dobrego po zimowym lenistwie. Zachęcam Was do przetestowania tych produktów w domowym zaciszu, gdyż są naprawdę warte uwagi. Jeśli już znacie te kosmetyki, to dajcie znać co Wam przypadło do gustu. 

Zajrzyjcie koniecznie na Facebooka Produkty Naturalne S.C. - na bieżące możecie zapoznać się z aktualną ofertą firmy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz