czwartek, 25 sierpnia 2016

schyłek lata.

Moja miłość do sukienek nie ustaje. Jak tylko zobaczyłam ją w sklepie, to od razu wiedziałam, że razem wrócimy do domu. Kratka vichy była już przeze mnie prezentowana kilka wpisów wstecz, ale w zupełnie innym wydaniu.
Ta ma subtelniejszą fakturę, ale równie uroczą kokardę i kołnierzyk. Detal w postaci małego serduszka na rękawie jest idealnym dopełnieniem. Myślę, że zarówno fason sukienki jak i wzór jest ponadczasowy, jestem przekonana, że będzie mi służyła przez wiele lat.
Mam nadzieję, że podzielacie moją miłość do sukienek, bo wg mnie jest to bardzo wdzięczna część kobiecej garderoby.








sukienka - mohito / buty - intershoe - mel by melissa / torebka - lollipops

20 komentarzy:

  1. Nie cierpię jak się lato kończy, zawsze tak szybko mija, ale może jeszcze wrzesień będzie ładny i październik może, oby. A sukienka bardzo ładna i serduszka Ci się zgrały. Subtelnie i kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że już trochę nie mogę doczekać się jesieni... ;)

      Usuń
  2. Madziu, Ty wiesz że ja podzielam Twoją miłość do sukienek:-). Twoja jest obłędna, bardzo kobieca i tak jak napisałaś, ponadczasowa. Kratka, groszki, paski to coś co zaliczam do klasyki, która zawsze będzie na czasie. Bardzo romantyczna stylizacja:-), pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ;) W sukienkach mogłabym chodzić każdego dnia ;) Bardzo lubię ten motyw kratki, mam też taką koszulę ;) Pozdrowionka :)

      Usuń
  3. Stylistyka retro pasuje do Ciebie tak bardzo, że patrząc na te zdjęcia nie można się nie uśmiechnąć :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sukienka. Naprawdę mi się podoba:) ma swój urok

    http://www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta sukienka, z resztą jak i cała stylizacja ;D
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak uroczo, śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też sukienka jest zdecydowanie najlepszym elementem letniej garderoby! :) Twoja jest urocza i śliczniej Ci w niej. Marzą mi się buty Melissa, polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak najbardziej polecam ;) Moje mają już rok i są ciągle w idealny stanie. Dodatkowo cały czas pięknie pachną gumą balonową ;)

      Usuń
  8. śliczna sukienka :) trochę kojarzy mi się z pin up :) uroczo Ci w niej !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, dodaje uroku!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń