środa, 17 sierpnia 2016

mickey mouse.

Mickey Mouse jest jedną z kultowych postaci bajek Disneya. Wszyscy doskonale ją znamy. Co jakiś czas powraca na "salony" i ma swoje pięć minut w modowym świecie. Ostatnio coraz częściej przemykała mi na różnych portalach czy też witrynach sklepowych i przypomniałam sobie, że w swojej szafie mam koszulkę z myszą w roli głównej. Swego czasu bardzo lubiłam ją nosić, jednakże po pewnym czasie odeszła w zapomnienie, aż do dziś. Dobrałam do niej bomberkę, klasyczne czarne jeansy i brokatowe baleriny. Zestawienie idealnie sprawdza się na chłodniejsze, letnie wieczory, których ostatnio zdecydowanie jest więcej. Czuć jesień w powietrzu...









jeansy - pull & bear / baleriny - mohito / torebka - tk maxx

17 komentarzy:

  1. kto by nie znał myszki mickey? ja równiez uwielbiam i podobają mi się rzeczy z jej motywem. świetny zestaw :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka ryzykowna, a u Ciebie wygląda kobieco i stylowo. Bardzo mi się podoba - super :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety to prawda, czuć ten chłód, jesienny już ? Oby nie.
    Zestaw bardzo fajny, ładna ta koszulka, śmiało możesz tak śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Trochę już mi tęskno za jesienią... także powoli jej wyczekuję ;)

      Usuń
  4. Świetnie to zestawiłaś. Z jednej strony jest na luzie, a z drugiej nadal klasycznie. Twój powrót do noszenia zapomnianej bluzeczki potwierdza moją teorię, że czasem warto przechować nienoszone ubrania, ponieważ po czasie zyskują drugie życie:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasami pewne smaczki warto zachować w szafie na dłużej... ;) Buziaki ;)

      Usuń
  5. ale bucisze super! muszę sobie podobne sprawić na imprezy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je! Idealnie spisują się do codziennych, letnich stylizacji jak i na wieczorne wyjścia ;)

      Usuń
  6. Myszka Miki jest super!
    Jeszcze będąc w liceum zainteresowałam się twórczością Walta Disney'a i przeczytałam jego biografię - ciekawy człowiek! Jego historia ma blaski i cienie.

    Super te buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaintrygowałaś mnie tą biografią, muszę wpisać na swoją listę ;)

      Usuń
  7. Świetnie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń