czwartek, 7 maja 2015

tea time.


Witajcie!

Moi Drodzy, chciałabym Was zaprosić na herbatkę ;) Jestem ogromną fanką herbat, mam ich dużą kolekcję i chciałabym z Wami dzielić się moimi smakami. Mam nadzieję, że znajdziecie coś nowego dla siebie.
Zapraszam Was w każdy czwartek na filiżankę dobrej herbaty (mam zamiar co tydzień dzielić się z Wami czymś nowym z tej serii).

Zaczynamy!

Jako pierwszą przedstawiam - herbatę zieloną z owocem goji. 

Skład herbaty: herbata zielona 89%, owoc goji 10%, aromat.

Kraj pochodzenia herbaty zielonej: Chiny

Producent: Natur - Vit

Właściwości zielonej herbaty zapewne dobrze znacie, także nie ma sensu dokładnie ich tu opisywać.
Herbata zawiera całe owoce goji i duże liście herbaty, które są w opakowaniu zwinięte w kuleczki, natomiast po zaparzeniu otwierają się. Herbata jest delikatna w smaku, ale możemy ten smak potęgować w zależności od tego jak długo ją zaparzamy. Ja zaparzam ją około 3-4 minut i osiąga mój ulubiony smak. Wg mnie herbata jest bardzo smaczna i delikatna.

Znacie już smak tej herbaty? W czym najbardziej lubicie pić herbatę?

Ściskam!
Magda

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z wpisami dot. herbat. Sama lubię poszukiwać ich nowych smaków. Jako, że jakiś czas temu piłam zbyt dużo kawy (jeszcze przed ciążą), postanowiłam zacząć pić więcej herbaty. Oprócz herbat owocowych, bardzo lubię herbatki ziołowe, ale z wielką chęcią wypróbuję proponowaną przez Ciebie. Uwielbiam pić herbatę w ładnej filiżance:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystkiego rodzaju herbaty, także mam nadzieję, że spróbujesz czegoś nowego, co będę polecała ;) Miłego dnia :)

      Usuń
  2. Spróbuj w takim razie dodać sobie całych owoców goji do herbaty. Ja tak często piję w okresach przemęczenia, owoce na koniec się zjada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W herbacie jest sporo całych owoców, ale dodatkowa porcja nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  3. Hmm, ciekawa kombinacja, że też nigdy na to nie wpadłam ;) uwielbiam zieloną herbatę i lubię owoce goji, ale nigdy nie wiem co z nimi robić. No to mam już pomysł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorzucam jeszcze te owoce do owsianki i również jest smaczne ;)

      Usuń