czwartek, 14 maja 2015

Anastasia.

Kolejny tydzień za nami, także pora na nową herbatę! 

Dziś przedstawiam Wam - Kusmi Tea Anastasia.

Skład herbaty: mieszanka czarnych herbat o smaku bergamotki,cytryny i kwiatu pomarańczy.


Kraj pochodzenia czarnych herbat: Chiny i Cejlon


Producent: Kusmi Tea - Paryż


Herbata jest bardzo aromatyczna i delikatna w smaku. Często czarne herbaty są mocne i intensywne, ta wręcz przeciwnie - jest delikatna i łagodna, co wg mnie jest jej atutem.

Parzę ją 3 - 4 minuty, w temperaturze 85-90*C. Uwagę przykuwa piękne opakowanie herbaty. Puszka jest bardzo starannie wykonana. Można ją wykorzystać do przechowywania innych herbat, czy też przypraw. Będzie na pewno ładnie prezentować się w kuchni. 

Wiecie, że Anastaia znajduje się wśród bestsellerów Kusmi Tea? Marka ta należy do najbardziej ekskluzywnych i jednocześnie najstarszych marek herbat na światowym rynku. Firma narodziła się w 1867 roku i istnieje do dziś. W Polsce w sklepach stacjonarnych jest słabo dostępna, szybciej dostaniemy ją online. Ciekawa jestem innych smaków tej marki, bo ta zapowiada się bardzo dobrze ;)



13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest pycha, ale jestem ciekawa innych smaków tej firmy, także pora na nowe zakupy ;)

      Usuń
  2. W Niemczech często tą herbatę w sklepach widywałam, ale jakoś nigdy się nie skusiłam (w sumie wysoka cena mnie trochę odstraszała i nic o tej marce nie wiedziałam), ale po Twoim wpisie zrobiłam się ciekawa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, cena nie należy do najniższych, ale myślę, że warto czasem zaszaleć, jeśli ktoś jest smakoszem herbat ;) Miłego dnia! ;)

      Usuń
  3. też jestem miłośniczką herbat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń