niedziela, 3 maja 2015

majówka!

Cześć! Jak Wam mija majówka? Leniuchujecie czy spędzacie aktywnie? U mnie w większości czas spędzony na spacerowaniu i łapaniu pierwszych promieni słonecznych. Wspaniale, że pogoda robi się z dnia na dzień przyjemniejsza i słońca coraz więcej. Mam nadzieję, że Wam również miło czas mija! Jeśli chodzi o mój strój to jestem absolutnie zakochana w swoich nowych mokasynach, które są mega wygodne i do tego wyglądają bardzo ładnie wg mnie. Idealne na wiosnę, lato. Torebkę dostałam w prezencie od brata i jestem nią również zachwycona, takie prezenty są wspaniałe!
Życzę Wam dużo uśmiechu i słońca! Buziaki







fot. Michał Szymański

marynarka - new look | jeansy - zara | t-shirt - zara | mokasyny - rieker | torebka - tommy hilfiger | biżuteria - apart | okulary -unique boutique 


18 komentarzy:

  1. Ja najbardziej zwróciłam uwagę w Twoim zestawie na marynarkę. Ma bardzo ładny, intensywny kolor i fajny, luźny krój. Bardzo lubię wszelkie odcienie czerwieni i generalnie kolory, bo pięknie potrafią dodać blasku i ożywić całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka jest świetna! Jestem nią zauroczona, na żywo wygląda bardzo apetycznie ;) Miłego dnia :)

      Usuń
  2. fajny zestaw :) śliczny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa zawsze i wszędzie :) a marynarka ma piękny kolor! majówka w tym roku wyjątkowo w domu i chwilami w ogrodzie , pogodna nie dopisała :( Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. ostatnio jestem uzależniona również od kawy :)

      Usuń
  4. Buciki wyglądają na wygodne ;) widzę, że majówka udana. U mnie niestety spędzona na nauce, ale nie narzekam. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są bardzo wygodne, ostatnio w ogóle się z nimi nie rozstaję :)

      Usuń
  5. Naszyjnik i żakiet świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :) piękna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń