niedziela, 16 października 2016

ulubieńcy września.


Tonymoly - Maska z awokado. Przyznam szczerze, że ostatnio przeglądając strony urodowe dostrzegam szaleństwo na tle koreańskich kosmetyków. Postanowiłam wypróbować w swojej pielęgnacji te produkty. Maska z awokado jest przeznaczona do bardzo suchej skóry. Sprawdziła się u mnie bardzo dobrze, nawilżyła skórę i delikatnie ją rozpromieniła. Wygląda na zdecydowanie zdrowszą i odżywioną. Mam chęć na kolejne zakupy.


Uroczy kubek, który dostałam w prezencie był moim wieczornym umilaczem. Nie dość, że wizualnie prezentuje się bardzo gustownie i stylowo, to wykonany jest z porcelany 'bone chine'. Wzór na kubku bazuje na słynnych botanicznych wzorach, które zostały stworzone przez znanego XVIII - wiecznego projektanta Williama Kiburna. 


Dilmah - zielona herbata połączona z liśćmi mięty pieprzowej. Herbata sprawdza się idealnie po posiłku, przynosi odświeżenie i bardzo dobrze działa na trawienie.


Sally Hansen - Plum's the world. Tak, to byłam miłość od pierwszego wejrzenia. Prezentuje się idealnie w połączeniu z jesienną aurą. Bardzo elegancki i ponadczasowy kolor. 


14 komentarzy:

  1. Kubek robi wrażenie, jest przepiękny! ♥ Poza tym maseczka bardzo mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, kubek jest bardzo gustowny :) Maseczkę polecam, ja czaję się już na kolejne z tej serii ;)

      Usuń
  2. Ostatnio coraz częściej używam maseczek, a ta bardzo mnie zainteresowała, chyba będę musiała się w nią zaopatrzyć. Uwielbiam lakiery z Sally Hansen, a kolorek jest śliczny :)

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci wybrać się na zakupy do TK Maxx, ostatnio jest tam bardzo dużo maseczek tego typu :)

      Usuń
  3. Śliczne kolory kubka i lakieru. Uwielbiam takie jesienne barwy :-) A Dilmah moja ulubiona herbata ;-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwieeeeelbiam awokada a ta maseczka musi być wspaniała ommg idealna !!!

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kubek jest przepiękny! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koreańskie kosmetyki są tak bardzo urocze, samo opakowanie zachęca do natychmiastowego ich zakupu.

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie się zastanawiałam nad zakupem tej maseczki ^^ Używałam już wielu ale chętnie ją wyprubuję ponieważ skóra po zimie jest fatalna.
    Pozdrawiam ^^

    www.chiyoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń