niedziela, 23 października 2016

malinowa jesień.


Przyznam szczerze, że jestem trochę obrażona na tegoroczną jesień. Czekałam na to, że rozbłyśnie pełnią kolorów i słońce będzie jej towarzyszyło przez długi czas. Jak jest, sami wiecie. Liczę na to, że trochę poprawi swój szarobury nastrój.






Malinowy sweter jest moim ostatnim ulubionym zakupem. Przyciąga swoim pozytywnym kolorem i fasonem. Jest oversaizowy i ma dekolt w sweterek, czyli coś co bardzo lubię.


Panterkowe buty nie były planowanym zakupem, ale nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Bardzo lubię ten motyw w mojej garderobie, ale uważam, że nie można przesadzić z tym akcentem, gdyż szybko może przeistoczyć się to w tandetny look.






parka - pull&bear / sweter - promod / jeansy - h&m / buty - new look / szal - h&m

24 komentarze:

  1. Ja też mogłabym złożyć zażalenie tegorocznej jesieni:-/, brak słońca i zbyt dużo deszczu zaczynają mocno doskwierać. Miejmy nadzieję, że w końcu złota jesień zawita do nas. Bardzo ładna, jesienna sesja. Również lubię takie sweterki, w sam raz na aktualną pogodę. Co do panterki, masz rację, trzeba z nią uważać, w postaci butów prezentuje się świetnie, ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... oby coś się zmieniło i było trochę słońca ;) Malina idealnie poprawia nastrój w te ponure dni, także to był dobry zakup ;) Buziaki

      Usuń
  2. Bardzo śliczny szal! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szal jest świetny. Bardzo mi się podoba ta kompozycja kolorystyczna :)

      Usuń
  3. Achhh, jaka jesień! :) Świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najdłużej utrzymały się tak piękne kolory na drzewach :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Jakie ładne miejsce na zdjęcia! Typowo jesienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful pictures, I love them! Your sweater looks super cosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz:) cudne, klimatyczne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piszemy zażalenie do Pani Jesien! :D oj niestety, tegoroczona jesień daje we znaki. Ale czasami pogoda nieco ładna! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w porównaniu z zeszłoroczną jesienią jest mało słonecznie... ;)

      Usuń
  8. Ja tą jesienią jestem również trochę rozczarowana, ale za to na tych zdjęciach wygląda niesamowicie! Piękny sweterek, pasuje Ci ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Sweterek jest świetny, skusił mnie przede wszystkim kolor ;)

      Usuń
  9. Takiej dziwnej deszczowej i zielonej jesieni dawno nie było. Ale teraz zrobiło się żółto. Niestety brak pięknych odcieni czerwieni na drzewach :/ Uwielbiam tego typu sweterki, ten ma też super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm..też jestem obrażona, do kitu ta jesień. Tym bardziej doceniam kolor Twojego sweterka, wprowadza dobry nastrój, no i jest po prostu ładny:)
    Panterkę w małych ilościach też lubię, także podobają mi się Twoje buty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie udało Ci się uchwycić jesień. super zdjęcia :)

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, myślę że to duża zasługa mojego Fotografa ;)

      Usuń