poniedziałek, 26 września 2016

szarość.

Pora oficjalnie przywitać jesień! Wrzesień nas rozpieszcza wspaniałą pogodą i mam nadzieję, że słoneczne dni będą gościć jak najdłużej...


Szarość jest wg mnie bardzo wdzięcznym kolorem i współgra z wieloma typami urody. Mówi się, że 'szarość to nowa czerń' - zgadzam z tym stwierdzeniem, gdyż w swojej szafie mam sporą kolekcję ubrań w tym odcieniu. Począwszy od swetrów, szali, rajstop, t-shirtów i skończywszy na ciepłych rękawiczkach. Jest neutralnym kolorem, który pasuje do całej palety barw. W nowym sezonie nie mogłam przejść obojętnie obok tego pięknego swetra z Promod. Kolor i fason jest dla mnie strzałem w dziesiątkę! Przyznam szczerze, że detal w postaci wycięcia na plecach całkowicie skradł moje serce! Prawda, że wygląda uroczo i nietypowo? :)



Biała oversizowa koszula marzyła mi się od dawna i wreszcie znalazłam idealny model. 
Pasuje zarówno do luźniejszych stylizacji jak i tych eleganckich. 



'Wisienką na torcie' jest niebieska apaszka w piękne wzory. Wpisuje się idealnie w klimat tego stroju.



Po raz kolejny skusiłam się na zakup okularów w salonach optycznych Paris Optique. Wybrałam okulary firmy Point. Dobrej jakości soczewki chronią oczy przed szkodliwymi promieniami UV i polaryzują światło słoneczne. Pamiętajcie, że okulary przeciwsłoneczne należy nosić przez cały rok, aby chronić nasze oczy.



sweter - promod / koszula - promod / spodnie - promod / apaszka - promod / okulary - paris optique / buty - tk maxx

29 komentarzy:

  1. Stylizacja idealna! Uwielbiam takie zestawienia zwłaszcza jesienią :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny jesienny zestaw, ślicznie Ci z tą apaszką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta apaszka dodaje tego czegoś w tej stylizacji. mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby ciepełko było z nami jak najdłużej!
    Boski sweter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter bardzo ładnie się prezentuje i do tego jest baaaardzo ciepły :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny sweterek. Świetnie wygląda w połączeniu z koszulą. Cały zestaw idealnie sprawdzi się jesienią ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post z podwójnymi lookami ;*https://sylwiageorgiev.blogspot.com/2016/09/autumnsister.html

    OdpowiedzUsuń
  6. szarość zdecydowanie mój kolor..;-)
    a ten na paznokciach, przepiekny!!!
    fajny blog , będę zaglądać i zapraszam czasami do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło, jak będziesz wpadła w odwiedziny :) Dobrego dnia :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny sweter, a ten mały dekolt na plecach to taka wisienka na torcie. Czytając Twój wpis uzmysłowiłam sobie że mam bardzo mało ubrań w szarym kolorze. Moją uwagę zwrócił rewelacyjny detal w postaci gawroszki, bardzo lubię ten dodatek, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gawroszka chyba nigdy mi się nie znudzi, jest wg mnie ponadczasowa ;) Pozdrowionka :)

      Usuń
  8. kocham szarości i wszystko co ma ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ! Uwielbiam taki styl. Torebka i buty są świetne :). Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : www.coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę dostałam w prezencie i jestem nią zauroczona - kolor jest cudny! :)

      Usuń
  10. Subtelna szarość w połączeniu z czernią według mnie tworzy piękną elegancję ;)
    Prezentujesz się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze bardzo przypadło do gustu połączenie bordo z szarością :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oj tak, już mam następny na oku ;) Promod ma piękną kolekcję swetrów :)

      Usuń
  12. Uroczy jesienny zestaw :-) bardzo lubię szarość - jest również świetną bazą dla pastelowych stylizacji. Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za obserwacje :)
    http://klaudiasromek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, uwielbiam białe koszule! Taka prosta, elegancka bluzka damska może być podstawą naprawdę wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń