czwartek, 1 września 2016

bye bye sierpień.


Sierpień był bardzo aktywny jeśli chodzi o wyjazdy. Zaczynamy weekendem w 3city.


Gdańska starówka pełna urokliwych kawiarenek.


Kortez <3


Tego lata miałam okazję pierwszy raz odwiedzić Szczecin. Jestem zachwycona architekturą! Jest pięknie :)


Gdańsk wita na nowo. Udało nam się zarezerwować piękny apartament w samych sercu starówki.


Mogłabym się przeprowadzić do Trójmiasta. 


Wspaniała kawiarnia Retro. Polecam odwiedzić. 


Kolacja w Pueblo. Było przepysznie!


Miłe poranki.


Deszczowa pogoda nie przeszkodziła w nadmorskich spacerach.


Tawerna Rybaki w Sopocie, kolejne miejsca godne polecenia.


Cześć Kraków.


Postanowiłam przetestować maseczki przed zakupem pełnowymiarowych opakowań. Używacie? Jaka jest Wasza opinia?


Nieborów.


Prezenciki. Od razu milej robi się w poniedziałkowy poranek po powrocie z urlopu ;)


Długie spacery. Jesień czuć w powietrzu.


Retro chic!

14 komentarzy:

  1. Cudowna fotorelacja :)
    Nad morzem byłam dawno temu więc może kiedyś znów tam pojadę.
    Zdjęcia genialne, takie niesamowicie klimatyczne.
    Twój koszyczek chętnie widziałabym w swojej szafie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci szybko zrealizować podróż nad morze ;) Kochana, koszyk skradł serce wszystkich ;) Dobrego dnia ;)

      Usuń
  2. WOW! Piękna ta szczecińska kamienica! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Szczecin jest bardzo klimatycznym miejscem. Mam nadzieję, że szybko tam wrócę ;)

      Usuń
  3. Kortez podczas takiej podróży ! wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie pyszności pokazałaś :3 aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają. To dla mnie bardzo miłe ;)

      Usuń
  6. bardzo fajny post, ja tez uwielbiam trójmiasto <3
    dużo sobie pozwiedzałaś :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie podana ryba..to juz mnie zaacheca do odwiedzenia tego miejsca :) co do tej torebki ktora pokazujesz..zbieralam sie do jej kupienia cale lato..az w koncu w mojej szafie wyladowaly trzy inne.. moze za rok :) jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, danie podawane w bardzo pomysłowy sposób i dodatkowo pychotka :) Koszyk na lato wspaniała sprawa, polecam Ci się wreszcie zdecydować :)

      Usuń