poniedziałek, 12 września 2016

nowości w mojej kosmetyczce.



Vianek jest polską marką kosmetyków naturalnych. Ich produkty nie są testowane na zwierzętach, są w 100% wegetariańskie, nie zawierają parabenów, barwników ani SLS-ów. Zioła, które wykorzystują do produkcji kremów pochodzą z ekologicznych upraw, z terenów Podlasia. 

Postanowiłam wypróbować:

krem na noc - intensywnie nawilżający - z ekstrakrem z robinii akacjowej i witaminą E
krem na dzień - odżywczy - z ekstraktem z korzenia cykorii, oleju z pestek moreli i lecytyny sojowej

Oba produkty sprawdziły się idealnie. Są bardzo wydajne, przyjemnie pachną i spełniają oczekiwania. Moja skóra bardzo się z nimi polubiła, po nałożeniu kosmetyków czuję się bardzo komfortowo, bez żadnego uczucia ściągania czy też swędzenia. Krem na dzień idealnie sprawdza się pod makijaż. Używam ich już od dłuższego czasu i nigdy mnie nie zawiodły. Na pewno kupię kolejne kosmetyki z tej serii. 



Green Pharmacy w swojej ofercie ma kosmetyki, które są w pełni tworzone z naturalnych produktów.  
Płyn doskonale radzi sobie z demakijażem, nie pozostawia na skórze tłustego filtru i jest bardzo wydajny. 


Bourjois Healthy Mix Serum Gel Foundation na obecną chwilę to mój ulubiony podkład. Jest delikatny, idealnie dopasowuje się do mojej skóry - odcień 52. Kolor nie żółknie i trzyma się na mojej twarzy przez cały dzień. Skóra wygląda na świeżą i promienną. Niestety nie jest dostępny stacjonarnie. Zamawiam go online. 

Real Techniques Expert Face Brush  po przeczytaniu tylu pochlebnych opinii na temat tego produktu, postanowiłam się skusić i wypróbować, gdyż wcześniej podkład nakładałam dłońmi. Nie byłam przekonana do takiej kombinacji. Przyznam szczerze, jestem zachwycona! Pędzel sprawdza się doskonale. 
Dzięki niemu uzyskuję bardzo delikatny makijaż, idealnie rozprowadza podkład. Podczas aplikacji nie tworzy smug. Włosie jest bardzo miękkie i w ogóle nie wypada. Dzięki niemu mam chęć wymienić całą moją kolekcję pędzli na tę markę.



Ziaja Pro krem - maska do skóry wokół oczu. Kupiłam ten krem ze względu na to, iż poszukiwałam produktu, który dobrze nawilża okolice oczu. Ponadto jest bezzapachowy, dzięki czemu nie podrażnia spojówek i moje oczy nie łzawią - często mam z tym problem przy stosowaniu różnych kosmetyków. Stosuję go tylko przy wieczornej pielęgnacji, gdyż mam wrażenie, że na dzień byłby za ciężki. 


Golden Rose Quick Dry Top Coat utwardzający lakier szybkoschnący. Kupiłam go po poleceniu mojej przyjaciółki i faktycznie jest świetny. Dzięki niemu lakier błyskawicznie schnie i nie pozostawia żadnych smug. Manicure utrzymuje się około 4-5 dni i jest w idealnym stanie. Cudo! 


23 komentarze:

  1. Coraz cześciej widzę Vianek na blogach - chyba pora się skusić ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto ;) Skusiłam się na te produkty ze względu na to, że wcześniej stosowałam produkty Sylveco i byłam bardzo zadowolona z ich działania - a Vianek, to ich nowe "dziecko" :)

      Usuń
  2. z Green Pharmacy używam od długiego czasu żelu do mycia twarzy - jest idealny!! Co do top coat z Golden Rose to u mnie kompletnie się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel też bardzo lubię ;) Szkoda, bo ja jestem z Golden bardzo zadowolona - stosuję go zarówno na lakiery Golden Rose jak i Essie i sprawdza się na obu bardzo dobrze.

      Usuń
  3. Vianek będę musiała wypróbować, bo jeszcze o nich nie słyszalam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Ja mam chęć na kolejne produkty z ich serii :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się doskonale i na pewno będę mu wierna :)

      Usuń
  5. Właśnie się zastanawiałam czy nie spróbować rzeczy z vianek :) chyba się skuszę...
    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  6. produkty z z firmy vianek miałam okazje testowac i jak dla mnie bomba:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że też coraz częściej sprawdzam skład i staram się wybierać jak najlepsze produkty, które mają w swoim składzie dobre składniki :) Cieszę się, że na rynku jest dużo naturalnych kosmetyków i konsumenci są bardziej wymagający i świadomi.

      Usuń
  8. Firma Vianek cały czas mnie bardzo kusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczególnie zainteresowały mnie te pierwsze kosmetyki :)Ostatnio większą uwage zwracam na skład i staram się próbować nowości właśnie wegańskich bo wiem, ze wiekszosc z nich lepiej wplywa na skore. Do wypróbowania przy najblizszej wizycie w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten krem - maska z Ziaja muszę kupić <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Marki Vianek nie znam, ciekawe, ciekawe.... Maska pod oczy - fajna sprawa!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyków Vianek nie znam, ale "ziajkę" jak najbardziej, no i spodobał mi się ten lakier utwardzający.

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo ten wysuszacz muszę wypróbować, do tej pory stosowałam seche vite, ale z czasem gęstnieje gdy zbliża się ku końcowi i nie można go wykorzystać do końca, może z tym będzie inaczej. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń