niedziela, 20 października 2019

Zielona sukienka w groszki.


Taką jesień uwielbiam. Słoneczną, barwną i ciepłą... Jest pięknie! Można rozkoszować się wachlarzem kolorów na każdym kroku... Długim spacerom nie ma końca. Tak tak, jesień to chyba moja najukochańsza pora roku. Jest dla mnie pełna uroku i nostalgii...
Niezmiennie uwielbiam też jesienną modę, która daje tyle możliwości. Dziś prezentuję Wam sukienkę w odcieniu ciemnej zieleni, która ma nakrapiane delikatne groszki. W połączeniu z ramoneską i botkami stanowi idealny zestaw na co dzień. Sukienka jest bardzo zwiewna i delikatna, cudnie się układa w ruchu. Tej jesieni postanowiłam wprowadzić trochę nowości do mojej szafy i tym razem postawiłam na brązowe botki. Cieszę z tego zakupu, gdyż coraz bardziej przekonuję się do tego koloru w garderobie. Botki mają ukryty koturn, więc dodatkowy plus. Aczkolwiek dla osoby, która chodzi przeważnie na płaskim obcasie są małym wyzwaniem, ale już się z nimi oswoiłam. Przez to, że mają ukryty koturn i są wycięte z przodu, nadają lekkości całej stylizacji i optycznie wysmuklają sylwetkę.











sukienka- maria magdalena /ramoneska - stradivarius / botki - carinii 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz