czwartek, 17 października 2019

Moja jesienna #wishlista 2019!





Dziś chciałabym podzielić się z Wami moja jesienną #wishlistą. Skupiłam się na kilku dodatkach modowych, jak i domowych przyjemnościach. Mam nadzieję, że będą dla Was inspirujące. 

1. Wełniana czapka w intensywnym kolorze czerwieni, bądź pomarańczu. Mam ochotę na taki mocny kolor, gdyż chcę trochę dodać smaku do moich jesiennych płaszczy, które w większości są w odcieniach czerni bądź szarości. 

2. Marzy mi się torebka w metalicznym odcieniu. Bardzo lubię taki akcent w codziennym looku. Model, który szczególnie mi się podoba ma dodatkowo ozdobne pikowania, które jeszcze bardziej dodają sznytu. 

3. Motyw pereł bardzo lubię w modzie, więc trend na biżuteryjne dodatki do włosów w tym klimacie jak najbardziej skradł moje serce. W swojej kolekcji mam już spinki, ale taka subtelna, perłowa opaska również czeka na swoje miejsce w mojej szafie. 

4. Skórzane botki w stylu motocyklowym mam zamiar nosić ze zwiewnymi sukienkami. Bardzo podoba mi się taki miks. Połączenie romantyzmu z rockowym szykiem. 


5. Jak zapewne wiecie bardzo lubię kubki i filiżanki, więc moja kolekcja nieustannie się powiększa. Tym razem chciałabym zakupić zestaw w ciemniejszym kolorach z motywem kwiatowym. 

6. Stałam się ogromną fanką kawy... Zupełnie nie wiem kiedy to się stało ;) Jesienny czas jest idealnym momentem na poznanie nowych smaków, więc kawa o smaku karmelowym bądź waniliowym jest mile widziana w mojej kuchni. 

7. Lubię kiedy w domu unosi się ładny zapach. Świece, woski... tego nigdy za wiele. Tym razem jednak mam ochotę na zapachowe patyczki, które również bardzo ładnie prezentują się we wnętrzu. 

8. Mam również zamiar powiększyć swoją kolekcję akcesoriów do zaparzania herbaty. Na rynku pojawiło się wiele pięknych opcji. Zaparzacz do herbaty w kształcie imbryka jest przesłodki!

Jestem bardzo ciekawa co znajduje się na Twojej jesiennej #wishlist. Koniecznie daj znać w komentarzu! 
Jeśli masz do polecenia jakieś ciekawe rzeczy, które wpisują się w klimat mojej listy, to będzie mi bardzo miło, jeśli podzielisz się ze mną ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz