poniedziałek, 12 listopada 2018

idealny płaszcz na jesień.


Poszukiwania idealnego futrzaka na jesienny czas zakończone sukcesem! 
Długo szukałam okrycia, które sprawdzi się na okres przejściowy między jesienią a zimą. Chciałam coś lekko ocieplanego, zarazem stylowego i ze smaczkiem. Ilość przymierzonych płaszczy była bardzo duża, ale to ciężki temat, gdyż trzeba znaleźć odpowiedni fason dla siebie. Całe szczęście wreszcie udało mi się znaleźć coś, co będzie spełniało moje oczekiwania pod względem ciepła i cieszyło oko ze względów estetycznych. Płaszczyk bardzo dobrze współgra zarówno z jeansami jak i zwiewną sukienką oraz grubymi, kryjącymi rajstopami. W połączeniu z pudełkową torebką, która jest pokryta tkaniną o grubym splocie w odcieniach niebieskości, tworzą według mnie zgrany duet. 












futrzak - new yorker / sukienka - h&m / torebka - top secret / buty - ccc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz