piątek, 16 listopada 2018

aksamitne ubrania.



RESERVED / ZARA / RESERVED

Grudzień zbliża się wielkimi krokami i jest to miesiąc, który w 100% kojarzy mi się z aksamitem. Materiał ten jest dla mnie bardzo elegancką i szlachetną tkaniną. Na sklepowych półkach coraz więcej sukienek, bluzek, spodni czy też kombinezonów jest w tym klimacie. Zbliżający się czas obfituje w wiele podniosłych momentów, także myślę, iż wybór aksamitnej garderoby będzie odpowiednio podkreślał podniosłość tych chwil. 
Zrobiłam mały przegląd sieciówek i znalazłam kilka smaczków. 
Daj znać co przypadło Ci do gustu i z przyjemnością ugościsz w swojej garderobie. 

P.S. Zajrzyjcie na mojego Facebooka, gdzie ostatnio wrzuciłam zdjęcie z piękną, aksamitną sukienką!

ZARA / MOHITO / ZARA


ORSAY / RESERVED


ORSAY / MOHITO / H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz