sobota, 6 stycznia 2018

biała koszula z kokardą.

czarny płaszcz/jeansy zara/kokarda

Istnieją takie smaczki w modzie, które zawsze przykuwają moją uwagę. Groszki, kwiaty, krata... i kokardy. Tak tak, do nich również mam ogromną słabość. Dodają smaku i elegancji wielu stylizacjom. Trzeba jednak postępować z nimi rozważnie, abyśmy nie wyglądali w nich zbyt infantylnie. Nie chodzi nam o taki efekt. W połączeniu z białą koszulą, jeansami i botkami na obcasie tworzą ciekawy look, który możemy wykorzystać zarówno na co dzień jak i w odświętnym klimacie. Kokarda dodaje wyjątkowego spojrzenia na całość. Bardzo mi się podoba taki efekt.
Poza tym... to moja jedyna rzecz, którą udało mi się nabyć na wyprzedażach. Przyznam szczerze, że mimo tego, iż ceny w tym okresie czasami bywają bardzo korzystne, to nie lubię wybierać się na zakupy w te tłumy i bałagan, który panuje w wielu sklepach... A u Was jak? Co ciekawego udało Wam się upolować na panujących wyprzedażach? Dajcie znać.




czarny płaszcz i jeansy.

czarny płaszcz i jeansy.



koszula - promod / płaszcz - new look / jeansy - zara / kokarda - zara / botki - nessi

36 komentarzy:

  1. Ta kokarda dodaje uroku i magii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, potrafi zaczarować nawet najprostszą stylizację ;)

      Usuń
  2. Przecudna kokarda! Nadaje innego wyrazu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę białych koszul - trauma z dzieciństwa - ale z tą kokardą bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trauma z dzieciństwa poważna sprawa... ;) Cieszę się, że wobec tego udało mi się Ciebie przekonać do takiego looku ;)

      Usuń
  4. Fajna, odważna kokarda. Jestem pod wrażeniem!
    Na za to na wyprzedażach nieźle się obkupilam : kurtka, buty, dwie pary spodni, sweter... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, to poszalałaś ;) Super, że udało Ci się znaleźć tyle fajnych rzeczy ;)

      Usuń
  5. Też mam słabość do kokard! To wcale nie łatwy element stylizacji, bo bardzo łatwo o infantylna efekt.
    Świetna, elegancka stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, łatwo można popłynąć w złym kierunku...

      Usuń
  6. uwielbiam takie stylizacje!


    ~~~~~ Zapraszam do siebie w wolnej chwili ~~~~~~
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko wygląda to zestawienie. Biała bluzka zawsze dodaje elegancji, a ta kokarda jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała bluzka zawsze jest dobrym rozwiązaniem ;) Dziękuję Paulina ;)

      Usuń
  8. Świetna stylizacja, wyglądasz bardzo elegancko ale nie nudnie!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się dopiero wybieram w świat wyprzedażowego wiru :)
    Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biala koszula to moj must have w szafie. Posiadam tez jedna z podobnie orygnalna kokarda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie zestawienia warto mieć w szafie, bo zawsze będą prezentowały się stylowo :)

      Usuń
  11. Ta kokarda dodaje uroku! :) Wspaniale wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja. Kokarda przykuwa uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się takie połączenie choć ja nie do końca dobrze bym w nim pewnie wyglądała bo karmię piersią i mam monstrualne cycki :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie kupiłam na tegorocznych wyprzedażach :P Ba, nawet nie wybrałam się na zakupy! ;) Jakoś nie miałam nic pilnego do kupienia i zupełnie nie chciało mi się buszować wśród tłoku i bałaganu w sklepach ;)
    Kokarda jest super! Cała stylówka jest fajna, bo prosta ale klasyczna, ale ta kokarda robi tutaj robotę <3 świetnie wyglądasz Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mały dodatek a jak zmienia całość, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś i mnie urzekały kokardy, przeszło mi, gdy ich milion musiałam zawiązć lalom i córkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Madziu, uwielbiam prostotę Twoich stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ajćććć ta kokardka- to po prostu miód na moje serducho <3
    cudowny akcent i to wlaśnie on wystarczył, bu zbudować caly zestaw :)
    Fantastycznie wyszło, absolutnie nic bym tu nie zmieniła <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ ta kokarda skupia na sobie uwagę :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Good morning,
    I like the bow!

    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń