poniedziałek, 4 lipca 2016

lato w mieście.


Lato w mieście jest dla mnie bardzo urokliwym tematem. Bardzo lubię spędzać czas zwiedzając miejskie przestrzenie. Zachwycam się architekturą, która ma w sobie wiele magicznych kształtów...
Liczne kawiarnie, restauracje, puby... które na lato przemieniają się w jeszcze przyjemniejsze miejsca, przepełnione zielenią i ogromem kwiatów. Myślę, że jeśli tylko chcemy możemy we wszystkim odnaleźć radość. Wszystko zależy od naszego nastawienia...


Strój, który dziś Wam prezentuje jest dla mnie idealnym zestawieniem na popołudniową przechadzkę. Jeansy, które odkrywają kostki są wg mnie bardzo kobiece. Biała bluzka - delikatny krój nietoperza... zwiewna i subtelna... Biel i jeans są ponadczasowym rozwiązaniem i taki zestaw chyba nigdy mi się nie znudzi . Do tego wygodne klapki na korkowej podeszwie i gotowe.







"Nie pozwól nikomu, by gasił Twój blask tylko dlatego, że razi go w oczy..."



bluzka - zara / jeansy - zara / klapki - no name / okulary - top secret

9 komentarzy:

  1. jaka ta bluzka jest piękna!
    idealna na lato - i taka oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzka jest świetna! jestem zauroczona tym detalem na rękawach :)

      Usuń
  2. Cudnie :)
    Bluzka genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna bluzeczka :) Wyglądasz pięknie :) Podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam, że tylko ja lubię spędzać wakacje w mieście... Wybór klapek (klapków? chyba nie znam polskiego) popieram jak najbardziej, sama mam podobne i są najwygodniejszym rozwiązaniem. Oczywiście, poza chodzeniem boso, ale to niestety nie zawsze wypada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, jak modelka z kolorowego czasopisma:)
    Zdjęcie pierwsze i drugie super!!

    OdpowiedzUsuń