poniedziałek, 11 lipca 2016

50 faktów o mnie.



Bardzo się cieszę, że jest tu Was coraz więcej dlatego postanowiłam przygotować dla Was post, który uchyli rąbka tajemnicy... 50 faktów o mnie.

1. Mam 28 lat.

2. Ukończyłam licencjat z socjologii, natomiast studia magisterskie z zarządzania zasobami ludzkimi.

3. Mam dwóch starszych braci.

4. Uwielbiam prowadzić auto... i jestem zawsze chwalona przez mężczyzn, że świetnie mi to wychodzi.

5. Przez długi okres w moim życiu nie lubiłam moich kręconych włosów. Na szczęście to się zmieniło.

6. Wszystko co związane z zapachem i smakiem kokosa wywołuje we mnie ogromny uśmiech!  Mniam!

7. Niezliczona ilość herbat i kubków... z tym wszyscy mnie kojarzą.

8. Mam duszę romantyczki.

9. Bardzo szybko się wzruszam.

10. Mężczyźni stanowią większe grono moich przyjaciół, zawsze lepiej się z nimi dogadywałam.

11. Dźwięk saksofonu... och, to jest to ;)

12. Jeśli jakaś piosenka wpadnie mi w ucho jestem w stanie jej słuchać przez cały dzień.

13. Kuchnia włoska jest moją ulubioną.

14. Kolor czerwony jest moimi naj.

15. Lubię czytać pamiętniki i biografie.

16. Nie lubię science fiction.

17. Nie znoszę prasować.

18. Bardzo lubię nosić sukienki i spódnice, mam ich sporą kolekcję w szafie.

19. Jeśli spodoba mi się jakiś motyw na ubraniach np. paski bądź kwiaty, to jestem w stanie wpaść w trans kupowania ubrań ciągle w ten sam deseń.

20. Nienawidzę kiedy ktoś się spóźnia. Wywołuje to u mnie ogromną frustrację.

21. Zdecydowanie bardziej wolę domówki i spotkania w plenerze, niż wyjścia do klubów.

22. Mam świetną orientację w terenie.

23. Bardzo dużo osób szuka u mnie porad, kiedy kupuje nowe ubrania bądź gadżety do domu - bardzo mi to schlebia, bo cieszę się, że moi bliscy doceniają mój gust.

24. Lubię mówić komplementy, nie mam z tym żadnego problemu, aby pochwalić innych, jeśli coś mi się u nich podoba.

25. Nie lubię kobiet, które za wszelką cenę podążają za trendami, bez względu na to czy pasuje im dana rzecz. Najważniejsze dla nich jest, aby ubrać to co jest teraz na topie.

26. Często zdarza mi się, że robię wszystko na ostatnią chwilę.

27. Lubię obserwować innych ludzi.

28. Kiedy rozmawiam z inną osobą, nie lubię gdy nie utrzymuje ze mną kontaktu wzrokowego.

29. Nie lubię leżeć bezczynnie na słońcu i opalać się. Nudzi mnie to.

30. Jestem osobą, która bardzo dużą uwagę przywiązuje do wyglądu zarówno swojego jak i innych. Nie lubię kiedy ktoś jest brudny, nosi pogniecione ubrania... zwyczajnie jest niechlujny.

31. Nie słodzę herbaty ani kawy.

32. Kiedy ktoś w moim otoczeniu kupuje taką samą rzecz jak ja np. do ubrania - ech, nie lubię.

33. Bardzo lubię poznawać nowych ludzi.

34. Ulubiony kanał to Kuchnia +, szczególnie jeśli w tle mogę oglądać brytyjskie klimaty.

35. Jestem straszliwym zmarzlakiem... Zawsze mam zimne dłonie i stopy.

36. Nie znoszę kiedy ludzie opowiadając o zakupach, wyjazdach... podkreślają ile to kosztowało.

37. Lubię dostawać kartki np. na urodziny czy imieniny, a także pocztówki zawsze wywołują u mnie ogromny uśmiech.

38. Mężczyzna dżentelmen - zawsze i wszędzie mile widziany.

39. Na śniadanie zawsze jem owsiankę bądź kanapkę z dżemem. Rano toleruję tylko takie smaki.

40. Mlaskanie... na samą myśl już się denerwuję.

41. Bardzo lubię rosyjskie blogerki modowe.

42. Nigdy nie nosiłam tipsów - ohyda.

43. Spacerowanie sprawia mi dużo przyjemności.

44. Nie lubię chodzić na grupowe zajęcia sportowe - typu zumba czy aeorbik. Jedynie siatkówka sprawia mi przyjemność.

45. "Pamiętnik" jest moim ulubionym filmem.

46. Muszę uważać o czym marzę, bo 99% się spełnia... ;)

47. Serial "Przyjaciele" znam na pamięć.

48. Uwielbiam podróżować i uważam, że nasz kraj ma wiele niesamowitych zakątków.

49. Nie lubię zbyt nowoczesnego wystroju wnętrz . W moim wymarzonym domu musi być przytulnie i klimatycznie.

50. Chciałabym mieć więcej czasu na prowadzenie bloga, gdyż sprawia mi to ogromną przyjemność.


18 komentarzy:

  1. Świetny wpis, możemy lepiej cię poznać ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fakty, sporo można się o Tobie dowiedzieć :D Kilka punktów mogłabym przypisać do siebie np. 31 :D
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... nie wyobrażam sobie słodzić herbaty, wtedy wszystkie smakowałyby tak samo, bez sensu ;)

      Usuń
  3. Super wpis też szybko się wzruszam i wiecznie mam zimne stopy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam z przyjemnścią :-) W wielu kwestiach mam podobnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że ci jazda wychodzi :D ja to sie jakoś cykam kurcze prawko zdałam a boje się jeździć ';D może nie lubie nw . ale to duza odpowiedzialność :d
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego się bać - najważniejsze, aby jeździć regularnie i pewność przyjdzie z czasem :) dobrego dnia :)

      Usuń
  6. Dogadałybyśmy się Madzia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, świetny wpis, dzięki niemu lepiej Cię poznałam i już widzę, że mamy sporo wspólnego. Nie będę wymieniać wszystkich wspólnych punktów, może tylko napiszę, że podobnie jak Ty uwielbiam dźwięk saksofonu:-) i również kocham nosić sukienki i spódnice:-), pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie wpisy - zawsze można sporo więcej dowiedzieć się o danym blogerze :))))) Twoje kręcone włosy są Twoim mega atutem - dobrze, że to już wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 3,12,13,15,19,20,24,26,27,28,32,38,49 hahah mamy duużo wspólnego .Bardzo fajny wpis :)

    Obserwuję :3
    dorotamili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wpis!!!! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. też bardzo szybko się wzruszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wpis. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń