wtorek, 13 października 2015

złota jesień.

Sezon na płaszcze uważam za otwarty!
Płaszcz, który prezentuje nie jest w typowym kolorze, który często możemy spotkać na ulicach (beżowe prochowce) - kolor określiłabym jako cappuccino z mleczną czekoladą, zgadzacie się? :)
Poza tym sprawdza się świetnie na wczesną jesień, gdyż ma delikatną podszewkę, więc nie jest chłodny.
Beret skradłam z szafy mamy i mam zamiar się z nim nie rozstawać.
Ze spódniczką w pepitkę zaprzyjaźniłam się już wiele lat temu, jednakże jest ponadczasowa i myślę,
że nigdy nie trafi na dno szafy.

Co u Was dobrego?

Buziaki,
Madzia

P.S. Pozdrawiam Was z zaśnieżonego Zakopanego, zima totalnie nas zaskoczyła, nie spodziewaliśmy się, że zamiast górskich wędrówek będziemy rozglądali się za wyciągami narciarskimi ;)





fot. Michał Szymański

płaszcz - promod / spódniczka - new yorker / szal - stradivarius / torebka - betty barclay (tk maxx) 

25 komentarzy:

  1. Madziu, rzeczywiście pięknie i piękna złota jesień! A beret bardzo Ci pasuje, ale to pewnie też kwestia stylizacji, może i ja się przekonam :)
    Podoba mi się też szalik w kratę i czerwone okulary - ogólnie zestaw kolorystyczny świetnie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten płaszczyk a cała stylizacja wygląda świetnie:) Masz piękne włosy Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym zestawie wyglądasz jak prawdziwa paryżanka, rewelacja. Uwielbiam to miasto i styl paryżanek. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna spódnica, sama takiej szukam już od bardzo dawna :) Wyglądasz przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buziaki! dziękuję za miłe słowa :) Do pepitki wracam każdej jesieni :)

      Usuń
  5. Bardzo ci ładnie w ciepłych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że u Ciebie złota jesień, a nie szara, mokra i słotna ;)

    COCOCHINES BLOG - Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była pięknie.. niestety już deszczowo, ale taka pogoda też ma swój urok.. ;) Ciepła herbata, koc, książka.. miłe towarzystwo i długie wieczory.. ;)

      Usuń
  7. A ja z zupełnie innej beczki:) Na blogu mygreencanoe dodałaś komentarz nt. książki "Mapy". Czy Twoim zdaniem nadawałaby się dla chłopca prawie 12letniego czy to raczej książka dla młodszych dzieci? Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie jak najbardziej, ja sama wiele rzeczy się dowiedziałam z tej książki. Tutaj możesz podejrzeć jak wygląda w środku :) http://www.empik.com/mapy-mizielinska-aleksandra-mizielinski-daniel,p1059466744,ksiazka-p

      Usuń
  8. Fajnie wyglądasz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega podoba mi się ten zestaw, perfekcyjnie od a-z :*

    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń