niedziela, 4 października 2015

lovely bow.

Cześć Kochani,

dziś chciałabym Wam zaprezentować moją nową bluzkę. Marzyłam o takiej przez ostatni czas. Moja jest z delikatną wstążką, pięknym kołnierzykiem i wykończenie rękawków jest równie urocze jak pozostałe elementy. Kupiłam ją w New Look. Przyznam szczerze, iż mam nadzieję, że moja kolekcja bluzek z kokardami będzie zdecydowanie większa, gdyż jestem nimi zauroczona, bardzo lubię taki dziewczęcy look.

A Wy czym się teraz zachwycacie w świecie mody?










fot. Michał Szymański

bluzka - new look / spodnie - h&m / buty - van dal shoes (tk maxx) / torebka - tommy hilifiger

24 komentarze:

  1. Przeuroczy zestaw :) Zakochałam się w bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, klasyczna stylizacja - uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. minimalistycznie i z klasa :) bardzo ladnie.

    Pozdrawiam,
    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ta bluzeczka, bardzo elegancka i stylowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i taka delikatna :) Nie mam nic takiego w szafie, chyba czas na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie Madziu wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie Madziu wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
  8. też mi się podobają takie bluzeczki :) twoja jest śliczna :)

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wszystkim za komentarze! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula! Ja zachwycam się luźnymi płaszczami o geometrycznym kroju i nareszcie sobie taki dziś sprawiłam :)

    COCOCHINES BLOG - nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle interesujący blog. Koniecznie muszę zaglądać częściej . Pozdrawiam serdecznie, Oliwia.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie poszukuje aktualnie czegoś w tym stylu, elegancka ale bardzo kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne tło do zdjęć, pasuje Ci ten look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są koszule z kokardami! Ładne buty :) mi aktualnie podoba się wiele rzeczy w sklepach, frędzle, kwiaty, botki na słupku. Cieszę się, że jest taka swoboda w modzie, sporo rzeczy jest "dopuszczalnych" i to już od paru sezonów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny zestaw - idealny do pracy :)

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu, dawno u Ciebie nie byłam, ale ten zestaw chyba już widziałam na FB :) Świetnie wyglądasz i chyba obie mamy słabość do wiązań <3

    OdpowiedzUsuń