piątek, 6 marca 2020

Jak modnie nosić białe sneakersy?

jak modnie nosić białe sneakersy

Dziś przygotowałam dla Was trzy propozycje z białymi sneakersami w roli głównej. Jest to jeden z wiodących trendów na nadchodzący sezon. Nosimy je praktycznie do wszystkiego i o każdej porze dnia. Dzisiaj nie są już kojarzone tylko ze sportowym lookiem na trening, ale są idealnym rozwiązaniem w codziennym życiu, które z powodzeniem zastępują wiele innych rodzajów obuwia. Stylizacje casualowe i eleganckie bardzo polubiły się z białymi sneakersami, co można zaobserwować na wielu ulicach Paryża, Nowego Yorku czy też Mediolanu. Podbiły serca kobiet na całym świecie, nie tylko fanek mody czy streetwearu
Białe sneakersy możemy nosić na wiele sposobów. Jeansowa szmizjerka i zwiewna spódnica, to wersja idealna na codzienny look. Świetnie prezentują się również w bardziej eleganckiej wersji, np. z garniturem w intensywnym kolorze. Dodają sznytu i wyjątkowości takiej stylizacji, która na pierwszą myśl mogłaby okazać się nudna. Długa sukienka w połączeniu z marynarką i białym sneakersami jest w moim odczuciu idealnym zestawem np. na wieczorną kolację z przyjaciółmi. 
Bardzo podoba mi się ten trend z sneakrsami i mam zamiar wprowadzić go w życie w nadchodzącym sezonie. 
Jestem ciekawa jak Tobie podoba się opcja noszenia sneakersów nie tylko do sportowych stylizacji, daj znać w komentarzu. Mam nadzieję, że propozycje, które przygotowałam przypadną Wam do gustu. 



jak modnie nosić białe sneakersy

jak modnie nosić białe sneakersy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz