środa, 22 stycznia 2020

Moje ulubione trendy w modzie na wiosnę-lato 2020.


Grochy kolejny raz zawitały na wybiegi. Tym razem promowane były przez Gucci, Carolinę Herrerę czy też Moschino. Prezentowane są zarówno na sukniach z bufiastymi rękawami, jak na garniturach czy mini sukienkach. W połączeniu z tiulem bądź hiszpańskimi dekoltami prezentują się iście bajkowo. Możemy je nosić w total look, bądź jedynie delikatnie zaakcentować je w naszym stroju. Nie bójmy się koloru w połączeniu z tym printem.



Ubrania ze skóry są kolejnym hitem nadchodzącego sezonu. Nosimy je przede wszystkim w kolorze. Nie boimy się skórzanych spódnic, płaszczy czy też sukienek wykonanych ze skóry. Skórzane sukienki będą idealnym rozwiązaniem dla kobiet ceniących zmysłowość z nutką awangardy.



Rozkloszowane kroje prezentowane były na pokazach Chanel, Louis Vuitton czy Carolina Herrera. Ultra kobiece kroje, które na pierwszą myśl przywołują styl Twiggy. Dziewczęce i delikatne. Idealne na wiosenny czas.

Brązowe ubrania będą jednym z głównym trendów nadchodzącego sezonu. Kolor ten świetnie prezentuje się w biurowych wydaniu jak i w miejskim stylu. Możemy nosić go jako motyw przewodni na sukienkach, ale równie dobrze będzie prezentował się np. na spodniach czy też jako dodatek w postaci torebki.

Przygotowałam dla Was 4 trendy, które najbardziej skradły mi serce. Jestem ciekawa Waszych opinii, jakie jest Wasze podejście do nadchodzącego sezonu i co Wam się najbardziej podoba wśród propozycji przygotowanych przez projektantów. Cekiny, tropikalne wzory, asymetryczne cięcia... to również trendy, które są lansowane na wiosnę lato 2020, ale tym razem chciałam skupić się na tych, które są najbliższe mojej estetyce. Mam nadzieję, że będą dla Was inspirujące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz