poniedziałek, 17 września 2018

czarna sukienka w groszki Promod.

Schyłek lata... to lato przeminęło dla mnie w błyskawicznym tempie. I przyznam szczerze, że nawet mnie to cieszy. Jestem zdecydowanie większą fanką jesieni... ale to już wiecie, bo wielokrotnie o tym wspominałam. Tak samo jak to, że uwielbiam grochy ;) I jak się okazuje wiele osób w moim otoczeniu, jak i w świecie internetowym kojarzy mnie z tym deseniem. To bardzo miłe, bo moja miłość do nich jest nieustająca. Miałam nadzieję, że uda mi się wybrać na sesję zdjęciową z tą sukienką w roli głównej, ale niestety czasu brak... zbyt wiele rzeczy ostatnio dzieje się w moim życiu, a doba za krótka. Wiem, że taki okres jest przejściowym i mam nadzieję, że niebawem minie. Czasami życie podrzuca nam inne priorytety niż dotychczas... 
Powoli przygotowuję dla Was nowe post i moja głowa jest pełna pomysłów, także... byle do jesieni!
Dajcie znać jak Wam mijają ostatnie dni lata... i zaglądajcie do mnie na Instagramie i Facebooku!

sukienka - promod / klapki - tk maxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz