niedziela, 4 marca 2018

cześć marzec.

Cześć marzec! Bardzo się lubimy, gdyż to miesiąc moich urodzin, tak tak... w tym roku 30! i wiosna nadchodzi. Przyznam Wam szczerze, że dawno nie czekałam z takim utęsknieniem na wiosenny czas i ciepłe dni. Mimo przybywających obowiązków tegoroczna zima wyjątkowo mi się dłuży. Mam nadzieję, że słonecznych dni będzie coraz więcej i wreszcie będzie można zmienić garderobę na lżejszą. Powoli jestem już przytłoczona ciemnymi kolorami, szalikami i grubymi swetrami. Kiedy tylko za oknem pojawiło się trochę słonecznych promieni postanowiłam ruszyć na długi spacer i przy okazji zrobić kilka zdjęć. Dzisiejszy strój jest mrugnięciem oka w stronę wiosny... Jeansy z dziurami i kwiecista koszula, to moje nieustające klasyki, które zawsze sprawdzają się w mojej szafie. Mam sporą ilość koszul w tym klimacie, także miksuję i kombinuję niezmiennie. Kwiaty to jeden z top trendów na nadchodzący sezon więc jestem pozytywnie nastawiona. Wiem, że znajdę dużo smaczków w sklepach.








płaszcz - new lokk / koszula - zara / spodnie - zara / buty - nessi / czapka - zara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz