środa, 29 listopada 2017

modowe inspiracje #4

cekiny, spódnica, czerń, grudzień

Świąteczny czas zbliża się wielkimi krokami. Grudzień to okres, kiedy możemy pozwolić sobie na zdecydowanie więcej brokatu i cekinów. Błyszcząca spódnica w połączeniu z grubym swetrem i botkami na słupku, tworzą ciekawy zestaw, który możemy zaprezentować np. na wigilijnych spotkaniach firmowych bądź też podczas rodzinnego biesiadowania. Smaczkiem będzie również torebka w intensywnym kolorze. Mam nadzieję, że mój zestaw przypadł Wam do gustu :)

22 komentarze:

  1. Świetny zestaw ;) Chodzi za mną taka spódnica tylko myślałam o długości do kolan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweter i torebka są prze-pię-kne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torebka jest śliczna i ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor torebki jest genialny, też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością ugościłabym taki model w swojej szafie :)

      Usuń
  5. Buty są super, podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw! Sweter i spódniczka świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torebka jest genialna. A jej kolor mnie zachwyca. Dzisiaj dostałam przesyłkę z zamówionymi materiałami , a wśród nich welur w bardzo podobnym kolorze z przeznaczeniem na sukienkę :-). Taka torebka świetnie by z nią współgrała :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać jak zaprezentujesz welurową sukienkę ;) Buziaki

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje inspiracje, a torebka jest cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice set!

    https://dinamighty.com/black-boots/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki sweterek to genialna sprawa ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, to bardzo ładny zestaw, piękny wprost :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta torebka jest cudowna <3 Chętnie kupiłabym taką, gdybym wiedziała gdzie ;)
    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo zdecydowanie moje gusta :D Cudowna torebeczka <3

    OdpowiedzUsuń