poniedziałek, 22 maja 2017

wiosna radosna.

Sielski klimat, który ostatnio udało się uchwycić idealnie sprzyja do długich spacerów i romantycznych randek...
Sukienka, która gra dziś główną rolę znalazłam w zakładce 'retro' buszując w poszukiwaniu wiosennej garderoby. Urzekła mnie swoim ponadczasowym krojem i wzorem w paski, który mnie prześladuje... Nigdy mi się nie znudzi... cóż poradzić... uwielbiam i już. Wiem, że ten model będzie mi towarzyszył przez długie lata, gdyż zawsze będzie na czasie w letnie dni. Długość sukienki za kolano idealnie ostatnimi czasy pasuje mi i widzę, że moja garderoba podąża w tym kierunku. Uważam, że takie długości są bardzo kobiece. Pozwalają na swobodne poruszanie się zarówno w miejskiej dżungli jak i na łonie natury.









sukienka - Rosegal 

30 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja :) Ja jednak wolę sukienki w innym kroju, takie nie pasują do mojej budowy :)
    Ale Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Jakie kroje wobec tego wolisz nosić :)?

      Usuń
  2. Rzeczywiście, klimat niezwykle sielski ;) No i wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  3. Faktycznie sielsko, tylko leżeć na trawie i patrzeć w niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna sukienka dla mnie, chociaż osobiście, skróciłabym trochę rękawki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. ej ta sukienka jest przecudna! też chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola jest też w opcji w z granatowo - czerwonymi paskami :)

      Usuń
  6. Eh... Ja niestety wysoka i szczupła kiepsko wyglądam w pionowych pasach. Ale sukienka jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W zasadzie, to chyba najczęściej radośnie śpiewam właśnie wiosną. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka świetna, ach pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna sukienka :) i bardzo fajne okulary :) besos!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jest ta sukienka i tak idealnie pasuje do klimatu zdjęć :)
    Pozdrawiamy i w wolnej chwili zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia w magicznym rzepaku. Ślicznie wyglądasz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz :-) Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja Ci zazdroszczę tych zdjęć!
    Są wspaniałe!

    A sukienka pasuje do Ciebie w stu procentach - klimaty retro są dla Ciebie stworzone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne ;) Jeszcze masz czas, aby wybrać się na foty w rzepakowym raju ;)))

      Usuń
  15. Uwielbiam taki wiosenny klimat<3 To świeże powietrze i słońce sprawiają, że humor od rana jest cudowny;) A Twoja stylizacja idealnie wpasowuje się w ten klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna! Ja też ostatnio skłaniam się ku długościom midi. Może się starzeję, albo może po prostu zaczęłam doceniać uroki kobiecości po trzydziestce... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mniej znaczy więcej... I tak jest również w przypadku długości spódnicy czy sukienki ;)

      Usuń
  17. Fajna kieca, fajne foty no i ta wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia <3 Kiecka idealnie pasuje do pleneru :)

    http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń