niedziela, 13 listopada 2016

szary płaszcz.


Kiedy myślę o jesiennej garderobie, od razu w mojej głowie pojawia się ciepły płaszcz, który jest bazą do większości stroi. Początkowo miałam w planach postawić na intensywny kolor i byłam skłonna do zakup musztardowego płaszcza, ale po przemyśleniach wybrałam szarość. Doszłam do wniosku, że będzie mi zdecydowanie bardziej pasował do mojej garderoby. Krój, który wybrałam jest prosty i sięga delikatnie przed kolano. W jego składnie jest 49% wełny - to było jednym z wyznaczników, którymi kierowałam się przy wyborze. Nie wyobrażam sobie nosić ładnego płaszcza, który nie da mi ciepła i będę marznąć. Zakup uważam za bardzo udany.



Kolejną częścią garderoby, która jest nierozerwalna z obecnym sezonem są czarne, klasyczne botki. W tym roku postawiłam na gruby obcas, który jest stabilny i idealnie sprawdza się na długi dzień. Ponad to, chciałabym Wam polecić markę Nessi, która ma świetnej jakości obuwie. Jest to moja kolejna para butów od tej firmy i polecam Wam z czystym sumieniem ich produkty.


Czarna spódnica i biała bluzka to zestaw, który nigdy mi się nie znudzi. Jest ponadczasowy. Dobrałam do tego looku rajstopy w odcieniu ciemnego melanżu i małą torebkę ze złotymi akcentami. 







płaszcz - zara / bluzka - new look / spódnica - h&m / buty - nessi / rajstopy - calzedonia /
torebka - parfois

31 komentarzy:

  1. Też nie wyobrażam sobię kupując kurtki/płaszcza który nie daje ciepła. Pięknie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz jesienią a później zimą wręcz uwielbiam takie szaraczki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw w moim stylu, elegancko i prosto. Płaszczyk jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello ! But just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tym zestawie, jest ponadczasowy, klasyczny, lubię takie. Też chodzi mi po głowie uszycie szarego płaszcza, pasuje do wielu zestawów. Madziu, polecasz rajstopy z Calzedonii? Nie mogę znaleźć czarnych, kryjących które posłużą mi dłużej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Rajstopy bardzo polecam, jestem bardzo zadowolona z jakości. Są ciepłe i wytrzymałe ;)

      Usuń
  6. Cute outfit!

    Isobel x

    Latest post: https://goo.gl/rBbsQE
    Latest Video: https://youtu.be/182tNHtkifI
    Insta: https://goo.gl/WGxKx2
    Bloglovin: https://goo.gl/EG8OQW

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, elegancki płaszcz :-)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :D Bardzo elegancko, płaszcz świetny ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :) Płaszczyk jest śliczny :) Widać, że jest ciepły, co jest bardzo teraz ważne przy tak chłodnych dniach :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie. Ciepłe ubrania to podstawa, także warto zwracać uwagę na skład przy wyborze płaszczy czy kurtek ;) Pozdrowionka ;)

      Usuń
  10. Świetny płaszczyk, bardzo fajny, klasyczny look, uwielbiam białe koszule z aksamitkami :) Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Płaszcz bardzo w moim stylu!
    A na moim blogu www.hellofashion.pl pojawiła się stylizacja z parka:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz przepięknie, super połączenie :)
    https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ten płaszcz :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny szary zestaw. Płaszczyk śliczny!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny zestaw :) Zapraszam do siebie sylviastyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co, muszę Ci powiedzieć, że to jeden z fajniejszych looków (jakoś mi wcześniej nie zwróciłam na niego uwagi, błąd), prosty, ponadczasowy, po prostu świetny. Płaszczyk i torebka - absolutnie wspaniałe, nie pozbywaj się ich! Reszta tez bardzo fajna, botki i koszula. No i dobre zdjęcia (większość). Powtórzę to, bo warto - naprawdę SUPER stylizacja!

    OdpowiedzUsuń